Субота, 20 квітня 2019 19:31

Упровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку кваліфікованих фахівців

Автор
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

18 квітня 2019 р. відбувся Всеукраїнський науково-практичний вебінар «Упровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку кваліфікованих фахівців» (у рамках наукового дослідження лабораторії технологій професійного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України «Методичні засади впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників будівельної, машинобудівної галузей, сфери обслуговування та громадського харчування»).

У вебінарі взяли участь співробітники Інституту ПТО НАПН України, а також науково-педагогічні працівники навчально(науково)-методичних центрів професійно-технічної освіти, педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти з різних областей України: Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Сумської.

Протягом заходу обговорювалися питання: суті елементів дуальної форми навчання, доцільних для впровадження в професійну підготовку майбутніх фахівців; аналізу наявних в Україні нормативних документів щодо уможливлення такого впровадження; контролю та оцінювання результатів навчальної діяльності майбутніх фахівців в умовах дуальної форми здобуття освіти; зарубіжного досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців у системі дуального професійного навчання; особливостей організації професійної підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців будівельної, машинобудівної галузей, сфери обслуговування та громадського харчування за дуальною формою здобуття освіти в Україні.

Завідувач лабораторії технологій професійного навчання Інституту ПТО НАПН України, кандидат хімічних наук, доцент Наталя Кулалаєва розповіла про плани та перспективи наукового дослідження лабораторії «Методичні засади впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників будівельної, машинобудівної галузей, сфери обслуговування та громадського харчування» на 2019-2021 рр. Старший науковий співробітник лабораторії технологій професійного навчання Інституту ПТО НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Тетяна Герлянд представила організаційні напрями підготовки майбутніх кваліфікованих робітників в умовах впровадження дуальної форми навчання. Методист ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг», кандидат педагогічних наук Ірина Дрозіч розповіла про підходи до контролю та оцінювання результатів навчальної діяльності майбутніх кваліфікованих фахівці в умовах дуальної форми здобуття освіти.

Науковий співробітник лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання Інституту ПТО НАПН України Сніжана Леу ознайомила учасників з особливостями професійного навчання в Німеччині.

Практичний досвід впровадження дуальної освіти у Державному навчальному закладі «Дніпрорудненський професійний ліцей» представив його директор Сергій Осипенко. Про організацію навчально-виробничого процесу з елементами дуальної форми навчання на базі Державного навчального закладу «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури» розповіли викладач спецдисциплін цього закладу Валерія Бойко та його старший викладач Світлана Козік.

Учасники вебінару завдячили доповідачам за змістовні виступи та представникам науково-організаційного відділу Інституту за якісну технічну підтримку заходу.

Прочитано 77 разів Останнє редагування Понеділок, 22 квітня 2019 15:11
© 2019 Інститут професійно-технічної освіти НАПН України. Всі права захищені.

Меню